۹ پاسخ

عزیزم باید بری اداره ثبت صورت مجلس تفکیکی بگیری ..ماام همین مشکل رو داریم

سلام عزیزدلم
برید اداره ی اسناد شهرتون با سند
اونجا بهتون جانمایی پارکینگ هارو میدن هزینه ای هم نداره؛ تو جانمایی مشخص میشه چند تا پارکینگ دارید

بنظرم این مسائل باید با مدیرساختمان مطرح کنید، و بهتره چون شما تازه ساکن شدین از مدیر تقاضا کنید جلسه ای با حضور کل ساکنین بزارن و کل قوانین و اینجور موارد مطرح بشه تا شک و شبهه ای نباشه

باید از شهرداری کارشناس بیارید ماهم یک بار همچین مشکلی داشتیم سر جای پارک کارشناس اومد هر واحد رو مشخص کرد که کجاست دقیقا پارکینگش،، ماهم رو دیوارا علامت زدیم

اگر تمام واحدا پارکینگ نداشته باشن سند تعلق نمیگیره به ساختمان
خونه مامانم یه پارکینگ کم بود
با اینک پیلوت و طبقه منفی یک پارکینگ بود
شهرداری اومد یکی از مغازه هایی ک سازنده ساخته بود رو خراب کرد شد پارکینگ بعد سند دادن

به مدیر ساختمان بگید از روی سند تمام واحد های جای پارکینگ هارو مشخص کنه و شماره بزنه.

نقشه معماری اش رو از شهرداری میتونید بگیرید

پارکینگشون مزاحم بقیه هست؟اگر نه میشه فک کنم

تو سند معمولا میزنن جای پارک هر واحد رو بازم دقیق نمیدونم باید از شوهرم بپرسم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ سالگی
فرزندپروری شیرخشک نوزاد کولیک پوشک دارو پستونک شیشه شیر
برو اکسپلور برو فرندپروری برو ویترین اوووف
مامانا من هر وقت میرم خونه پدر شوهرم باید مراقب باشم! چون پدر شوهرم میگه بچه ها هر چیزی خونه ما خواستن بدین و بخرین و.. فقط من صدای جیغ و گریه شونو نشنوم!با اینکه میدونن من قند و نوشابه و گوشی دیگران رو بهش نمی‌دم یا با کسی در مغازه نمیفرستم تا عادت کنه اما همه این کارت رو میکنم تا خونه خودشون به اصلاح (خوش بگذره و عادت کنن برن بمونن) کلا به جز پسر من دوتا نوه ی دیگه هستن دخترای جاریم که جاریم همیشه رعایت می‌کنه و باج میده تا صداشون درنیاد و پسر منم از دختر عموش یاد گرفته اونجا میریم داد میزنه من گوشی بازی می‌خوام گوشی بقیه رو میگیره امشب هم همینکارو کرد باز پدر شوهرم گوشیشو آورد بده ولی من خیلی بلند و جدی جلو همشون گفتم آریا جلو باباجونتم گوشی بازی نوبتت نیست نمی‌دم شروع کرد به داد و هوار زدن و باز پدر شوهرم رفت تو اتاق دروکوبوند منم بچه رو برداشتم اومدم خونه چون هر چی به شوهرمم میگم لباسشو بیار بریم وایستاده می‌خنده! الان اومدیم خونه عین بچه آدم داره بازی می‌کنه!,
می‌دونم مشکل اصلی اول همون حس پسرمه که انگار مامان تو دیگه اینجا دستت کوتاهه! درصورتی که هیچ جا حتی خونه بابام اینطوری نیس!
از این به بعد هم همین طور کنم یا باز سعی کنم بهش باج بدم؟!,
وقتی هم نمیریم مادر شوهرم هی میگه شما نمی‌خواین خونه ما بمونه و...