ما هفتادیا کی ۳۵سالمون شد
خدایی بهت ۳۵ سال نمیخوره
خیلی بهت کمتر میاد
همسن منی پس منم متولد ۶۹ هستم
پرانرژی هستی و پایه رقص و شادی
مهربون اما با سیاست و دوست داشتنی!
بهت میخوره ۲۸ اینا باشی
شبیه یه یوتیوبر هستی که توی کره زندگی میشه اسمش شیما نمیدونم دیدیش یا ن🥰
با کلاس و مهربون
خیلی خیلی زیبا. از اون خیلی مهربونا. اصلا با سیاست نیستی .به موقع حقتم خوب میگیری خخخخوووببب
چالش چیه؟؟!!چرا من در جریان نیستم😂
خیلی بیبی فیسی
بهت نمیاد 35 سال
😍
از اونا که برای هر کاری پایه هستی مخصوصا برای شادی و هیجان
پرانرژی و خونگرم بنظر اجتماعی هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.