28 هفته و 2 روز خوبه برم سونوی وزن؟

۷ پاسخ

بهترین تایم از هفته 30 ب بعد

واسه من وزنش کم بود یه کوچولو الان پودر میخورم ۲۷م ماه نوبت دارم برم ببینم چقد تغییرکرده

اره عزیزم منم همین تایم رفتم

اره مهم از ۲۸ هفته تا۳۰

ببین یدونه همون ۲۸ برو یدونه ۳۲ اگه بچه کم وزن باشه جا برای جبران هست ولی ۳۰ به بالا سخت میشه جبران کرد

عزیزم اینو باید دکتر تشخیص بده و برات بنویسه

الان هفته شما تو اوج وزنگیریه خودتو تقویت کن چیزای خوب بخور بعدش با خیال راحت برو

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد