غلت کامل میزنع به عقب میخزه فیگور چهار دست پا میگیره اما نمیتونه بره در حد چند دقیقه بشونیش میشینه مستقل هنوز نمیتونه بشینه هفت ماه هفت روزشه
کمی سینه خیز میره حالت چهاردست وپاهم میگیره ولی نمیتونه بره سر میخوره هم اینکه میشینیه ولی بازم دورشو بالشت میذارم گاهی به یه طرف سقوط میکنه😂
کسی بچش بوده خیلی طولانی سینه خیز بره چاردستو پانشه؟؟
من بچم سینه خیز میره خودش میگیره بلندشه اما چاردستو پا تامیره تلپ میوفته نمیتونه
سینه خیرمیره چهار دست و پا میره از وسایل میگیره بلند مبشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.