قرص اورژانسی رو بعد یه شب نهایتا دوشب بعد رابطه ی بدون جلوگیری باید خورد ن الان
شما روز چهارم تست زدید منفی بوده الانم یه بار دیگه تست بزنید قرصو نخورید چون ن تنها الان اثری نداره بلکه ضررم داره
تاثیر ندارن نخور گلم
تو که منفی شده دیه میگی همون موقع میخواسته بخوری
تا پنج روز فرصت داری بخوری یا قرص اورژانسی تا سه یا ۷ روز فرصت داری ولی سه روز تاثیری. بیشتری داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.