۵ پاسخ

رفلاکس داره دختر منم همینه

سریع بلندش نکن برای آروغ یه 5 دقیقه بزار به همون حالت باشه بعد بلند کن و داروی رفلاکس باید بدی مثل کیدیزول

رفلاکس داره

دختر من وقتایی که زیاد شیر میخوره بالا میاره

رفلاکس داره اگه زیاده یا همیشه شده.
کمترشیربده با وعده کوتاه

سوال های مرتبط