صبحانه ی رادین جون

🥞🥚🧈🍌🥛



#شیرخشک#پوشک#۹ماهگی#شیر

تصویر
۷ پاسخ

میتونه این بافت و بخوره؟

پسر من هيچي نميخوره فقط شير

دستورشو میذاری عزیزم

من اصلا بلد نیستم پنکک درست کنم خیلی بد میشه یا برنمیگرده اصلا خوب نمیشه

نوش جونش

عزیزم دستورشو میزاری🫶🏻❤️

چی هست دستور پختش رو بده لطفا

سوال های مرتبط

مامان 👑فسقلی هام👑 مامان 👑فسقلی هام👑 روزهای ابتدایی تولد