۸ پاسخ

منم عدس پلو مبدم بهش خیلی دوست داره

به به نوش جونش

چی ریختی توش این رنگی شده
زعفران ریختی !؟

نوششششششش

عه منم عدس پلو برا ناهارش درست کرده بودم

نوش جانش

از کی تونسته بافت دار بخوره؟

غذای سفرس؟

سوال های مرتبط

مامان آرادوآرام مامان آرادوآرام ۱۵ ماهگی
مامان آرتین👼💙 مامان آرتین👼💙 ۱۳ ماهگی