۱ پاسخ

برنج و که شستم آب و نمک میریزم با باقالی میزارم رو گاز جوش که اومد و برنج آماده آبکشی شد میریزم تو آبکش بعد به اندازه دلخواه شوید خشک اضافه می‌کنم و هم میزنم و بعد میریزم تو قابلمه

سوال های مرتبط