عزیزم کانال بازی هوش وکتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450
اره خیلی خوبه ولی برای الانش اونت بگیر
آره من دارم دقیقا مثل همینه خوبه راضیم
اره من میدم ب دخترم راضیم
من دارم عینشو راضیم
اره خوبه منم دارم
من بیبی لندپمپی میدم خیلی خوبه یه مشکل داره زودترمیره دهنش شیرمیریزه
مال پسر منم همینه و بد نیست
ولی ضدنفخش بهتره
میخام برم از اوناش بگیرم که نی دارن داخلشون
مال پسرم از اون سبزه هست شیر از سرشیشه زیاد میره بچه تند تند میخوره باعث میشه نفخ بشه همش گالوپ گالوپ قورت میده بعد اینکه وقتی بچه مک میزنه سرشیشه گاهاًتوش گیر میکنه مجبور میشم از دهنش بکشم درستش کنم زیاد نه راضی نیستم میخوام عوضش کنم
من ضد نفخ شو گرفتم خیلی خوبه شیر خودمو میدوشم بهش میدم گریه های شبونه اش خیلی کم شده اصلا نفخ نمیندازه شکمشو خیلی خوب هم اروق میزنه
منم از همین استفاده میکنم ولی بچه ک میکمیزنه هی سرش میره تو نمیدونم چرا یا شیر ازش زیاد مباد میریزه دور دهن بچه
من استفاده کردم الانم شیشه ای بی بی لند گرفتم خوبه
بنظر من نگیر سر شیشه ک طرح سینه مادره ینی خیلی بزرگه شیرم ازش خیلی میریزه چون کپی کردن طرح سینه مادر ولی استاندارد نیست داخل دهن بچه ک مک میزنه اطرافش ک مثل قطره هم طرحش جمع میشه هوا میره داخل دهن بچه
من داشتم برای دخترم از بدو تولد تا دوسالگی خیلی خوب بود
من از بدو تولدش دارم خیلی خوبه پسرم اینو خوب میخوره ولی دیگه بقیه شیشه هارو نمیگیره
بیبی لند طرح اونت
همون اونت بخری بهتره مث سینه مادر تا مک نزنه نمیاد ولی بیبی لند همینطوری میریزه
خود شیشه مشکلی نداره اکثرا بچه ها باهاش اوکی انمنم دادم پسرم قشنگ گرفت امااونت هم گرفتم از هردوش استفاده میکنم باید ببینی بچه ت اوکیه باهاش یا نه نوزادی دوران ازمون و خطاس دگ من تا الان چند نوع شیرخشک عوض کردم و شیشه تااینکه ببینم خودش با کدوم اوکیه نظرات هرکس متفاوته
من از همین استفاده میکنم راضیم
پسر من بین اونت و دکتر براون و این عاشق این شیشه ست اونت و نگرفت اصلا
نیم ساعت میخورد بعد میدیدم کلا ۱۰ تا خورده خیلی کم ازش شیر میاد
سر شیشم عوض کردم باز نتونست بخوره
اره ممن استفاده میکنم خیلی هم راضیم
من ناراضیم ازش بچم بزور میگیره بعدش حالت تهوع براش میاره
من دارم خوبه
من استفاده میکنم خوبه پسرم همینو قبول میکنه هی اورشیو اوق میزنه
اره خوبه پسرم شش ماه بود استفاده کردم خوب گرفت
اره من دارم خیلی خوبه
من استفاده کردم ده روز بد نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.