اینجا کسی از شیشه شیر هی او شی راضیه
چجوریه

۳ پاسخ

من دارم ن خوب نیس خیلی پرز میگیره سرش داخلش بو‌میگیره سرش بسته باشع

والا من ی تاپیک زدم‌راجبش برو‌ جوابارو ببین ولی در کل همه از اینکه دید درشب نداره اصلا میگن خوب نیست

میگن خوب نیس
من اونت و دکتر بروانز میدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان حسین 😻 مامان حسین 😻 ۱۰ ماهگی