خانوما شیشه شیر هی اور شی چجوریه خوبه

۳ پاسخ

دکتر براون بگیر پیرکس خودتو راحت کن.
من همون اول ۲۷۰ میل گرفتم خودمو راحت کردم. الان فک کنم ۲ و خورده ای باشه. هی اور شی گرون ترم هست. ولی خوب نیست

پستونکشو من واسه بچم گرفتم پشیمون شدم خوب بودا خیلی نرمو استاندارد ولی مو و پرز بهش میچسبه احتمالاشیشه شیرشم همونطوره
بنظرم دکتر براونز بگیر یااونت

خوبه بچه خوب میگیره فقط زود بو میگیره چون داخلش موم عسله زود بو میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی