من دارم خیلی راضی ام
عالیه
اگه فقط شیرخشک میخوره خوبه اما اگه هم شیر خودتو میدی هم کمکی ممکنه شیر خودتو پس بزنه برا من این شکلی شد چون جریانش قویه
نه
فقط اونت
من دارم عالیه
مناوایل بعد هی اور شی دکتر براون گرفتم انگار به اون عادت کرده
چون ۳ تا ایرانی گرفتم بی بی لند و وی کِر اصلا دوسشون نداره
نههه افتضاهه نخری اصلا
اصلا خوب نی فقط شیشه شیر دکتر برانز
من بیبی لندگرفتم ازنوزادی تابحال واقعاخوب بوده حالااگرنگرفتی خارجی اینوبگیرببین چجوره هم ارزونه هم خوبه واقعا
نه مزخرفه خیلی از دهنش شیر میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.