خانوما چی بخورم زردی بچم خوب بشه

۱۳ پاسخ

عرق کاسنیم قاطی اب انار کن بخور. خیلی خوبه

برو از عطاری خوده ترنجبین رو بخر. بیار دم کن هر روز یه لیوان بخور دم کردشو من بچم ۱۱ بود تو چن روز خداروشکر پایین اومد بالا نرف دیگ تن تنم شیر بده بهش

بهش زیاد شیر بده مال منم دارع

سعی کن بیشتر بهش شیر خشک بدی فعلا چون شیر مادر خودش یه سری آنزیم ها داره که باعث زردی بچه میشه،قطره شیرخشت خیلی خوبه،با عرق کاسنی و شاطره پاشویش کن،یدونه کدو بردار پوستشو به قطر یک سانتی متر برش بزن بعد پوسته رو رنده کن آبشو بگیر به اندازه یه ق مربا خوری بهش بده بخوره این عالیه

آب انار

من عرق کاسنی و شیرخشت خوردم دخترم حساسیت کرد شدید بردمش دکتر کلی دردسر کشیدم
بی دردسرترین راه حموم شیر هست
ولی باز ببر دکتر ببین چی میگه

شیر زیاد بده بهش که زیاد دفع داشته باشه،اینطوری زودتر اوکی میشه

زردی به تغذیه مادر ربطی نداره فقط تند تند شیر بده ک دفع داشته باشه و لباس زیاد تنش نکن

شیر بخوره دفعش خوب باشه خوب میشه زود
بیلی ناسترم بده کنارش

بادوغ حموش بده

شیر خودتو همش بده بش تند تند
زود زردیش میاد پایین
گرمی ام نخور

ترنجبین

عرق کاسنی چیزای خنک باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی