۱۳ پاسخ

منم نینیم زردی گرفته
بردمش دکتر ازش کلی خون گزفتن🥲گفت اگهدبالا تر بره میبرمش دستکاه
منم واسش قطره بیلی استاپ گرفتم ترنجبینم بهش دوقطره میدم شیرخشک میدم ک دفع بشه خودمم ترنجبین میخورم آغوزیم ک بهش میدم بدترش نکنه ولی هنوز زده البته دو روزه شروع کردم دلم نمیاد باز ببرمش آزمایش

من شنیدم آب کدو سبز خوبه بزنی به بدنش و دست و پاش

قطره زردی بره شیر خشت بده طلا اگه داری بهش وصل کن تند تند شیر بده بهش و خودت روغن حیوانی و چیزهای گرم نخور

خوراکی سرد باید بخوری
گوشت خروس خیلی سرده اگ میتونی بخوری خوبه
ترنجبین و شیرخشت هم بهش بده هم خودت بخور
آبه کدوسبزو بگیر بخور به خودشم دو سه قطره بده
کاسنی هم میخوردم خودم
دختره من اینطوری خوب شد

تند تند بهش شیر بده، جاش خنک باشه، خودتم اصلا گرمی نخور

خیلی زیاد بهش شیر بده، خودت عرق کاسنی، ترنجبین شیر خشت بخور، به بچه هم اگه مایل بودی میتونی یکم ترنجبین بدی، اینکه چند روز تو دستگاه بمونه رو با دکتر هماهنگ کن

تا میتونی شیر بده ادرار زیاد داشته باشه
اصلا بچه رو گرم نگه ندار
خودت هم عرق کاسنی بخور
من ب پسرم یکم شیر خشت و ترنجبین هم دادم

حتما با متخصص اطفال مشورت کن
گاهی اوقات زردی بچه‌ها یه جوریه که با شیر مادر بدتر میشه
زردی شوخی بردار نیست، خدای نکرده اگر یهو بالا بره روی شنوایی بچه و روی مغزش عوارض میذاره

انار کاسنی تند تند شیر بده دفع کنه

من شیر خشت چیه از عطاری گرفتم خوردم شیر دادم ۱۵ بود زردیش ۳ روز دسگاه بود بعدش خوب شد

قطره زردی براش بگیر زود خوب میشه

بچه منم داشت ۵روز دستگاه اجاره کردم

بهش زیاد شیر بده

سوال های مرتبط