۵ پاسخ

تندتند شیر بده من شیر خشک هم میدادم

اصلا گرم نگهش ندار دما خونه رو همش رو ۲۵ و ۲۶ نگه دار خودتم خنکی بخور مث عرق کاسنی میتونی با عرق کاسنی هم باسنشو بشوری
ولی از همه مهم تر اینکه خونه گرم نباشه براش

پسر منم گرفته بود تازه زودرسم بود۳باردستگاه آوردم گذاشتم قطره هم بیلی استاپ میدادم خودش رفع شد بعد۴۰روزگی فقط زیاد گرم نگه ندار

بچه منم ۱۶ و ۶ بود عصری بستری شد😭😭😭

من دست و پاشو با عرق کاسنی میشستم
خودمم آب و عرق کاسنی و خاک شیر می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی