زردی بچم ۷ هست چکار کنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

۱۹ پاسخ

مابا۷مرخص کرد دکتر

زیاد نیس نترس با شیردادن رفع میشه

خوبه ک ۷

شیر خشت ترنجبین بخور به بچه هم قطره شو بگیر از داروخونه بده...زردیش خطر ناک نیس

بنده خدا مامانا قاطی کردن دیگه 🤣😁

مال من رو 10 دکتر گفت خوبع

۷ که خوبه

هفت که خوبه جای نگرانی نیست
کاسنی و شاطره بخور که به نوزادشیرمیدی کمک میکنه زردی بچه بیاد پایین
سعی کن خوراکی های گرم و تندنخوری
اگه شیرخودتوبهش میدی

خود دکتر بهت میگه چیکار کنی

خوبه که کمه

😐نرماله. چیو چیکارکنی

خوبه ک

اصلا نرماله چرا گریه میکنی🙁

فقط شیرش بده و جاشو خنک کن یکم

۷که خوبه

بچه من ۱۵بود

زیاد نیس😐خوبه ک

وااا😄گریه داره خوبه که

زیاد نیس که

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۱۰ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۱۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی