مغز گردو رو شب خیس کن صب پوست قهوه ایش رو دربیار قسمت سفید روناشتا بخور، تا نیم ساعت چیزی نخور
کیوی، گلابی، الو ، انجیر،اب زیاد، اب پرتقال اینا خوبن
چون فولیک اسید خودش یوبس میاره
من دیروز زور زدم از دیروز هربار میرم دستشویی روی دستمال ی لکه خون میاد 🫠
گلابی بخور
منم دارم یبوست ،ولی زور نزن ،نیومد ولش کن برو دوباره چند دقیقه دیگه برو دستشویی ،یا آب گرم بگیر روی مقعدت،خلاصه هرکاری راحتی انجام بده ولی زور نزن
سعی کن آبجوش زیاد بخوری
خیلی خطرناکه اصصلا نباید زور زد
اصلا نباید زور بزنی به دکتر بگو بهت دارو میده
فرنگی بذار بهتره
اصلا نباید زور بزنی خطرناکه باید با چیزای طبیعی شکم رو نرم کرد لازم به زور زدن نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.