۵ پاسخ

اگه خودت بتونی آستین هاشو کمی کوتاه کنی بهتر میشه .پایین پیرهن هم همین طور

اگه داره عوض کن عزیزم بچه چندبار بپوشه پیراهنو نابود میکنه دیگ ادم بزرگ نیست که با سلیقه نگه داره

وای خدا 😂من چقد خنگم عکس پسز گلتو نکاه کردم هی تو ذهنم میگم این بچه ۸ ماهس پس چرا نیلا اینقدر کوچولویه 😂بعد دیذم دوتا نی نی داری

ایشالا سال خوبی داشته باشه

خوبه قشنگه مبارکش

سوال های مرتبط

مامان هاکان و نیکان مامان هاکان و نیکان ۱۱ ماهگی
مامان آریا جانم❣️💫 مامان آریا جانم❣️💫 ۱۰ ماهگی