بستکی داره وزن تولدش چند باشه. برای بچه ی نارس و کسی که زود بدنیا اومده اره خوبه. ولی اگر با وزن سه کیلو و خرده ای بدنیا اومده باشه، میتونس بیشتر باشه وزنش و یکم کمه.
من پسرم ۳و نهصد بدنیا اومد. چهارماهگی ۸کیلو و ششصد بود
وزن تولدش چند بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.