بنظرتون دخترم ۳ ماهه نیمه ۶کیلو ۲۰۰ خوبه وزنش؟؟؟

۲ پاسخ

بستکی داره وزن تولدش چند باشه. برای بچه ی نارس و کسی که زود بدنیا اومده اره خوبه. ولی اگر با وزن سه کیلو و خرده ای بدنیا اومده باشه، میتونس بیشتر باشه وزنش و یکم کمه.
من پسرم ۳و نهصد بدنیا اومد. چهارماهگی ۸کیلو و ششصد بود

وزن تولدش چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی