۹ پاسخ

اره باشیرپرچرب عالیه

اره عزیزم خوشمزه ترم میشه فقط یکم آردوبایدتفت بدی

نشاسته گندمم خوبه

من باارد گندم هم درست میکنم

ارد گندمم خوب میشه اگه داری بهترم هست

من فقط یکی دوماه اول از برنج استفاده کردم یخورده سنگینه برای معده بچه ها من از گندم استفاده کردم بافتش مث بستنی میشه🤤

نشاسته هم میتونی بزنی

اره عزیزم

اره من زدم خوب میشع

سوال های مرتبط

مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 ۱ سالگی