۵ پاسخ

هنوز زوده عزیزم
مگه اینکه علائم داشته باشی
مثل انقباض همراه با دردشدید

معاینه باید بشی معلوم بشه

هنوز برای معاینه زوده.
اواخر هفته ۳۷ ممکنه معاینه کنن.

هنوز زوده عزیزم الان باید بسته باشه

منو 39هفته معاینه کرد بعضی ها از 37هفته معاینه میکنن

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری