انتی‌منو ببنید خوبه چجوری بعضیا از رو ان تی جنسیت میگن ؟

تصویر
۵ پاسخ

فکنم پسر

فری بتا زیر سی پسره بالای سی دختره از شما ۳۱

همه حدس هست به من گفتن دختر‌ پسر شد

چرا فرق داره با انتی بقیه

نه عزیزم انتی ربطی به جنسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری