سلام خانوما تو سونو ان تی جنسیت رو هم میگن؟

۶ پاسخ

بلی اما انومالی دقیق تره

به من که گفت صد در صد پسره
در کل پسر رو میتونن موقع ان تی بگن ولی دختر نه

سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده



@Nazdaneh1403

بلههه اگر جای خوب بری میگن
من سر بارداری اولم گفت صددرصد پسر

میگن ولی دقیق تر تو سونو انومالی هست

احتمال میدن اگر جای خوبی بری

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Baby♡ مامان Baby♡ ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی