سلام خانما برای ریزش مو بعد زایمان چی مصرف میکنین؟

۳ پاسخ

کپسول فولیکوژن.کلسیم ویتامین دی

زینک پلاس دکتر بهم داده
داروهای تقویتی که تو بارداری مصرف میکردم هم ادامه میدم

سلام از کی ریزش مو شروع شود

سوال های مرتبط