۴ پاسخ

تا هورمونا به تعادل برسن دوسه ماهی زمان میبره
معمولا بچه ۷ ۸ماهه شه ریزش متوقف و رویش شروع میشه صبور باشید ۹۰ درصد خانوما بعد زایمان همینن

هیچی دوتا شقیقه هام خالی شده☹️🤕

منم هیچکاری نمیکنم فقط دارم کچل شدنمو میبینم

عزیز من مولتی ویتامین و آهن میخورم و از روبیکا شامپو گیاهی سفارش دادم واقعا بی نظیره با ماسکش

۰۹۹۰۵۰۸۴۱۵۹

به این شماره

سوال های مرتبط