تا هورمونا به تعادل برسن دوسه ماهی زمان میبره
معمولا بچه ۷ ۸ماهه شه ریزش متوقف و رویش شروع میشه صبور باشید ۹۰ درصد خانوما بعد زایمان همینن
هیچی دوتا شقیقه هام خالی شده☹️🤕
منم هیچکاری نمیکنم فقط دارم کچل شدنمو میبینم
عزیز من مولتی ویتامین و آهن میخورم و از روبیکا شامپو گیاهی سفارش دادم واقعا بی نظیره با ماسکش
۰۹۹۰۵۰۸۴۱۵۹
به این شماره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.