هیچکاری نکن چون بیفایده ست.
این ریزش بخاطر تغییر هورمون بعد زایمانه . دکترم گفت از ۳ماهگی شروع میشه و تا ۹ ماه تماممیشه و خوبمیشی
منم😂
۳ ماهگی شروع میشه هیچی هم تاثیر نداره نگران نباش کم کم، کم میشه وقطع میشه
من اینو یک ماهی هست استفاده میکنم ریزش موهام خیلی شدید بود الان خیلی کم شده داشتم کجل میشدم که جاریم ب دادم رسید و اینو بفهم معرفی کرد این اصلشه اگه پیداش کنی خیلی خوبه قیمت انچنانی هم نداره فک کنم 100یا 200شده الان
وای وای
من تا یه هفته پیش ریزش نداشتم
الان اصلا دست میکشم تو موهام قشنگ گوله گوله مو میاد🤣🤣🤣اینجوری پیش بره باید به کچلی سلام کنم
منم همش ریزش مو دارم.
رفتم یکم کوتاه کردم اما دارم همچنان
😂😂😂😂زینک.. کلسیم.. ویتامین e. ویتامین آ... گوشت... ارامش ذهنی و درونی
اینا آنتی اخ ناتون هستن😂
از منم خیلی شدیده
منم واقعا نابودم🤣
خدا نکشتت😂😂😂😂
پوست سرم معلوم میشه دیگه بس میریزع 😥😥😥
رفتم دکتر امپول داره میخوام شروع کنم🥲
زینک پلاس
منم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.