خانوما شما سونو تشکیل قلب چند هفته رفتین

۹ پاسخ

8 هفته و ۵ روز

شش هفته و پنج روز رفتم

هشت هفته و دو روز

هشت هفته و سه روز

۸هفته۴روز

من ۷هفته و ۵روز رفتم سونو هم ۷هفته وشش روز بود یه روز جلو تر😂

اگر بچه دومته و سزارین هستی ۶هفته
ولی اگر
سزارین نیستی ۸هفته

شش هفته یک روز رفتم

من ۷هفته و۴روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری