سلام خانوم ها کیا لکه قهوه ای میدیدن و باردار بودن؟

۲ پاسخ

من یبار دیدم، تست دادم منفی بود ولی سرچ زدم نوشته بود لانه گزینی جنین بیخیال شدم پریودم نشدما تا اینکه دیروز تست دادم متوجه شدم باردارم
شماهم اگه دیدی صبوری کن عجله نکن انشاالله خیره😍

من بعداز لک قهوه ای پریود میشدم انشاالله ک شما بارداری

سوال های مرتبط

مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری