سلام خانوما راسته که میگن رحم تو سزارین نازک میشه

۶ پاسخ

یه چیزی بگم چون ایران داروی بی حسی و بیهوشی وارداتیه مادر هارو تشویق به طبیعی میکنن که کمتر این دوتا وارد شه هزار جور عیبم رو سزارین میزارن

خارج از کشورم چین و کشورای دیگ زیاد پیگیری کردم ۸۰ درصد طبیعی میارن

منم شنيدم ولي مطمئن نيستم

اگه سزارین پشت سرهم داشته باشی

باور نکنم ربطی داشته باشه

نه😐😐.

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری