۲ پاسخ

پیشگیری نداشتی؟؟؟؟اگر نداشتی احتمالش هست

دو یه باااار؟
دختر مگه میشه یادت بره
قضیه به ابن مهمی
ما از کاندوم استفاده می‌کنیم من بازم دائما استرس دارم
اگر یک هفته از اون رابطه گذشته بی‌بی چک تست کندرست نشون میده

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱۵ ماهگی
مامان تودلی🥺❤️ مامان تودلی🥺❤️ ۱۶ ماهگی