کمکم کن تو رو خدا
من رابط سینه گرفتم اصلا نتونست استفاده کنه ازش انداختن دور …کم کم مجبورش کردم خودسینم و بگیره اما اگه میخوای بگیری اینا سه تا سایز داره من متوسطش و گرفتم به نظرم خیلی بزرگ بود سایز کوچیکش باید بهتر باشه
عزیزم اگه میخوای من کمکت میکنم برش گردونی به سینه تجربه دارم هردوتا بچه هام اینجوری شدن اگه واقعا قصد داری برش گردونی رو من حساب کن درخواست دوستی منو قبول کن تا باهم حلش کنیم
رابط به درد نمیخوره اصلا
بهش شیشه نده گرسنه شد با قطره چکان بده خوب میشه
چرا نمیگیره؟؟شیشه بهش دادی سینتو ول کرد؟؟
به هیچ عنوان شیشه شیر نده،به هیچ عنوان شیر خشک نده ،بالشت شیر دهی یا یک بالشت مشابه اون بزار زیربدن بچه تا مسلط باشی بزار هرموقعه گرسنه گرسنه شد سینه اتو بده بهش میگیره،اگه دیدی نمیگیره باهرروشی میتونی آرومش کن دوباره سینه اتو بده،رابط نخر که دیگه سینه نمیخوره
شیرخشک بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.