۲ پاسخ

تب از ۳۷.۴ به بالا حساب میشه ، الان تب نداره
پزشک متخصصم‌ میگفت دندون دراوردن اصلا تب کردن نداره و این باور غلطه

تب دندون معمولا کف سر و کف دست و پا هست
سفید شده لثه هاش مثل ابسه یا نه؟

سوال های مرتبط