پس چرا برا من شد ۴۵۰۰
من نوبت گرفتم برا هفته دیگه رایگان شد البته با بیمه تکمیلی
سونو ۱۹۰۰
آزمایشش ۱۱۰۰
من رفتم چند روز پیش سنو ۷۰۰ آزمایش ۵۰۰
650..
من ۲۵۰۰ ازاد
دیروز رفتم سنو یه تومن ازمایش هم یه تومن
من سونوگرافی 860
آزمایش 1500
بستگی داره ازمایش ابجیم رف ۸۰۰
انتی ام چون جزو زایمان پرخطره ۲۸۰۰
زنداداشم رفته ۱۵۰۰
من2500بدون بیمه دادم
من ۱۷رفتم ۱۶۰۰شد
۱۳۰۰ یا ۱۲۰۰
مال من ازاد ۱۳۰۰
ازمایشمم ۱ ت
من فردا باید برم بهت میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.