سلام خانم ها..کسی میدونه هزینه سونوگرافی ان تی چقدره؟

۱۴ پاسخ

پس چرا برا من شد ۴۵۰۰

من نوبت گرفتم برا هفته دیگه رایگان شد البته با بیمه تکمیلی

سونو ۱۹۰۰
آزمایشش ۱۱۰۰

من رفتم چند روز پیش سنو ۷۰۰ آزمایش ۵۰۰

650..

من ۲۵۰۰ ازاد

دیروز رفتم سنو یه تومن ازمایش هم یه تومن

من سونوگرافی 860
آزمایش 1500

بستگی داره ازمایش ابجیم رف ۸۰۰
انتی ام چون جزو زایمان پرخطره ۲۸۰۰
زنداداشم رفته ۱۵۰۰

من2500بدون بیمه دادم

من ۱۷رفتم ۱۶۰۰شد

۱۳۰۰ یا ۱۲۰۰

مال من ازاد ۱۳۰۰
ازمایشمم ۱ ت

من فردا باید برم بهت میگم

سوال های مرتبط

مامان زهرا و تودلی🐣 مامان زهرا و تودلی🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه خدا* مامان هدیه خدا* هفته دهم بارداری
مامان رایان و شاهان مامان رایان و شاهان ۷ ماهگی
مامان آریا
 مامان آریا  روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری