اون پانسمان دندونته که لاش مونده روکش که مثل چینیه بعید میدونم بدون ایجاد ضربه بشکنه
روکش دندون از فلز ضد زنگ و سرامیک رنگ دندونت هست ، دندونی که روکش میشه و نباید با نخ انگولک کنی اون دندون و نخ نکش ، اینم که ریخته احتمالا اضافه چسب که رو سرامیکش مونده ، ولی به مرور ممکنه سرامیک ش لب پر بشه و بریزه خیلی مراعات کن چون اگه سرامیکش بشکنه راه حل نداره و باید عوض بشه یا با همون فلز نگه ش داری
برو دکتری ک روکش کرده چک کنه مگه اینقدر باید بدرد نخور باشه روکش یا حتی چسبش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.