۳ پاسخ

اون پانسمان دندونته که لاش مونده روکش که مثل چینیه بعید میدونم بدون ایجاد ضربه بشکنه

روکش دندون از فلز ضد زنگ و سرامیک رنگ دندونت هست ، دندونی که روکش میشه و نباید با نخ انگولک کنی اون دندون و نخ نکش ، اینم که ریخته احتمالا اضافه چسب که رو سرامیکش مونده ، ولی به مرور ممکنه سرامیک ش لب پر بشه و بریزه خیلی مراعات کن چون اگه سرامیکش بشکنه راه حل نداره و باید عوض بشه یا با همون فلز نگه ش داری

برو دکتری ک روکش کرده چک کنه مگه اینقدر باید بدرد نخور باشه روکش یا حتی چسبش

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی
مامان آنیا کوچولو🍓 مامان آنیا کوچولو🍓 ۲ سالگی