فرزند آوری .شیردهی ‌..
فرزند آوری .

تصویر
۸ پاسخ

باید شما از اول اون نمیومد شما هم نمیرفتی تا حساب کار دستش بیاد

هی خواهر برا منم اینحوری برا خودش و دوستاش سریع آماده میشه می‌ره
من بخوام یه عروسی ختمی برم عزا دارم

فکر میکنی براش مهم نیست اتفاقا اینجوری میکه نقطه ضعف بهت نده،چندبار نرو حساب کار دستش میاد هرکی هم‌کفت بگو شوهرم گفته نیا

شمام نرو وقتی عقد داداشت نیومد شمام نباید جشن خواهرزادشو میرفتی

این‌دقیقا شوهر منه ولی منم نمیرم‌تلافی میکنم چرا فقط ابروی من بره پشت منم همیشه حرفه مجبورم بهشون تلفنی تسلیت بگم اونا هم کلی گوشه کنایه بارم میکنن خدا لعنتش کنه همیشه باعث خجالت منه تو فک و فامیلم

باید از اول مث خودش میبودی
حتی خونه پدر و مادرش نمیرفتی

توهم نرو
فک‌میکنی مهم نیس

چقد سخته واقعااا همسر منم گاهی همینحوره اهمیت نمیده خیلی ناراحت میشم

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار ۲ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی
مامان سلین😍🌱 مامان سلین😍🌱 ۲ سالگی
مامان آنیا کوچولو🍓 مامان آنیا کوچولو🍓 ۲ سالگی