#فرزند اوری
#جواب بدید
#نوزاد
#رفلاکس

تصویر
۲ پاسخ

توی این جنگ؟؟والا ما رفته بودیم بیرون مجبور بودم رفتم جنگنده رو سرم داشت خیابونای دور و ور مارو مبزد وحشتناک بود نمیدونستیم کدوم وری بریم انگار وسط غزه بودیم از همه جا صدای بمب مییومد ماشینو نگه داشتیم وسط خیابون چ جوری جرات میکنین برین بیرون

فکر نکنم تهران دیگه کسی فعلا کاسبی کنه سمت ماکه هیچ جا باز نیست

سوال های مرتبط