توی این جنگ؟؟والا ما رفته بودیم بیرون مجبور بودم رفتم جنگنده رو سرم داشت خیابونای دور و ور مارو مبزد وحشتناک بود نمیدونستیم کدوم وری بریم انگار وسط غزه بودیم از همه جا صدای بمب مییومد ماشینو نگه داشتیم وسط خیابون چ جوری جرات میکنین برین بیرون
فکر نکنم تهران دیگه کسی فعلا کاسبی کنه سمت ماکه هیچ جا باز نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.