۵ پاسخ

هم وزن گیری هم غذا مثل شیر رقیق نیست

بخاطر اینکه وزن نمیگیرن درست

سوال منم هس بچم رفلاکسیه

نمیدونم باید زود عذا بخوریانه
ولی اونی که رفلاکس داره معده اش به شیرحساس شاید سراون میگن
ودخترمن داره

چون بچه های رفلاکسی شیر ک حالت آبکی داره سریع بالا میاد میزنه تو حلقشون اما غذا سفت تره مثل شیر نیست بزن بالا اذیت بشن

سوال های مرتبط