۹ پاسخ

من از ۲ ماهگی روزهای ک دلپیچه اذیتش میگنه ۱ سیسی

۱ماهگی

روش نوشته زیر۶ماه ۵سی سی ،ولی من ۲سی سی میدم

بعد یک ماه میشه داد.من ماه‌اول پنج قطره دادم بعدش شد یک سی سی

1ماهگی،
موقع بیقراری 1قاشق چایخوری میدم بهش

دکتر دخترم بعد یک ماه گفت ۴ سیسی هم میشه داد . هر ۶ ساعت

از یک ماهگی میشه داد

از ده روزگی دو نیم سیسی

من از اول دادم ی قاشق

سوال های مرتبط

مامان هامین👦🏻💙 مامان هامین👦🏻💙 ۱۱ ماهگی
مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان فاطمه، محمد مامان فاطمه، محمد ۳ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی