من از ۲ ماهگی روزهای ک دلپیچه اذیتش میگنه ۱ سیسی
۱ماهگی
روش نوشته زیر۶ماه ۵سی سی ،ولی من ۲سی سی میدم
بعد یک ماه میشه داد.من ماهاول پنج قطره دادم بعدش شد یک سی سی
1ماهگی،
موقع بیقراری 1قاشق چایخوری میدم بهش
دکتر دخترم بعد یک ماه گفت ۴ سیسی هم میشه داد . هر ۶ ساعت
از یک ماهگی میشه داد
از ده روزگی دو نیم سیسی
من از اول دادم ی قاشق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.