۷ پاسخ

بزن چون انگار جنگ فعلا تمومی ندارع

منم باید ۱۲ اسفند میزدم با ی هفته تاخیر زدم
خیلی راحت سبک بود

برو بزن قبل عید

من۸باید میزدم و بهداشت بستس

سبکه واکسن
حتما برو همین هقته

منم ۱۷ام باید میزدم نزدم هنوز

نه اما برو بزن قبل عید سبک

سوال های مرتبط

مامان مهلا خانوم مامان مهلا خانوم ۱۷ ماهگی