۶ پاسخ

اولین روز کی بوده؟
یعنی شما بهمن پریود نشدی؟

سونو قلب بری میگه بهت هفته ت رو ،
ان تی هم که دقیقتره

حدودیه.سونو دقیق تره من سونو رفتم 11 روز بعد از آخرین پریودی لقاح تشکیل شده .

البته حدودیه هنوز
دقیق نیست

شروع آخرین پریودت چندم ماه بود؟

😂اخی خوشبحالت
من از ۳ هفته فهمیدم خیلی اذیت شدممم

سوال های مرتبط