هیچی بش فکر نکن والا قدیما نمیدونستن این چیزا رو سالم هم بچهاشون میومد دنیا الان همین استرس باعث زایمان زود رس میشه والا
رو این تصویر کامل مشخصه کجا میشه
سرویکس به دهانه ی رحم میگن
طول سرویکس ب طول دهانه ی رحم. که تو بارداری مهمه.
طول دهانه رحم رو میگن سرویکس
اگه کم بشه خوب نیست زایمان زودرس میاره
برا من تو انومالی ۲۳ شده بود تو انتی ۳۲ بود سرکلاژ کردم
طول دهانه رحم
ببین هر متنی در مورد سرویکس بود ردش کن .من اصلا نمیدونستم الکی انقد نوشتن و خوندم الان شب و روزم شده استرس
طول دهانه رحم که باید بسته و بالای ۳۰ باشه و تا آخر بارداری هم مهمه
اندازه دهانه رحم
سرویکس منو زده ۳۲ سونو نوشته دهانه رحم بسته هستش و خطری نداره
درد و علائم هیچی ندارم
ولی تو گهواره انقدر استرس میدن کلا استراحت مطلقم🤦🏻♀️
کسی مثل من هستش؟؟
😂مرسی ک پرسیدی منم. نمیدونستم🤦🏻♀️
یکی تو همین گهواره نوشته بود طول سرویکسش ۲۹ بوده دکتر گفته خوبه چیزی نیس استرس بخش وارد نکرده آخر سر هم بچه بزور اومده دنیا و زایمان زود رس هم نداشته
به طول دهانه رحم میگن که خیلی مهمه
خانم ها اینهای ک طول سرویکس شون کمه گشاد میشن🥲
انتی بهت میگه
سلام عزیزان من طول سرویکسم تو سونو شکمی30وتو سونو واژینال28بود چون روز قبل عید بود دکتر گفت برودوباره سونو که اگر کمتره بفرستم سرکلاژ کنی یا اینکه استراحت کنم وشیعاف بذارم تا دوهفته بعد دوباره برم ،منم همسرم چون تازه همون روز سونو واژینال دادم گفت نمیخواد بری
الان یه ذره پاشم کار خونه رو انجام بدم کمر درد وترشح و سنگینی واژن ودرد دارم به نظرتون خطرناکه؟؟احساس میکنم بچه اومده پایین قسمت واژنم ضربه میزنه.
الان همه جا هم تعطیله نمیدونم چیکار کنم
آها ممنون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.