ورمش بهتر شده مگه نه

#شیر خشک
#پوشک

تصویر
۲۲ پاسخ

وای این چیه برا خودت درست کردی دختر

از دیشب که اومدی عکس لبات و گذاشتی رفتم همه کامنتایی که واست گذاشتن و خوندم خواستم بگم دمت گرم خیلی با جنبه ای این همه چرت و پرت بهت گفتن ولی تو نوشته بودی خودتم داری میخندی خلاصه افرین بهت❤️
لبتم درست میشه عزیزم من ارایشگرم چند روز دقکه کامل میخوابه اگر میتونی اناهیل بخور

اره‌‌ بنظرم یکمی کمتر شده

ميخوابع بعضيا حساسن خيلي ورم ميكنن
خواهرمم انجام داده بود تا يه هفته لبش همينجوري بود هيچجا نميرفت
فشار خانمه زباد بوده براهمين اينجوري شدع

وای دختررررر
اره انگار ورمش کم شده نسبت به دیروز

حس میکنم ازین ادمای لد زخمی سر همون انقدر ورم کردی

مبارکه گلم ورمش می‌خوابه تا دو سه روز خوشگل میشی ❤️
یاد خودم افتادم کلی خندیدم می‌دونم الان خودتم میخندی ماسک میزدم تا ورمش خوابید 😂

فیلر زدی؟

توروخدا خواهش میکنم منو حلال کن و ببخش اما بعد از دوماه وااااقعا خندیدمممم🤣🤣🤣🤣🤣🫂🫂🫂🫂🫂

یا علی😐

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

بهتر شده

عزیزم تاراحت نشو این چیه خیلی بد شده

چه کرده !!!! این تکنیک دستش غلط بوده. دیگه نری پیشش برای کار.
ورمش می‌خوابه ایشالله تا فردا پس فردا

ببخشید من تاحالا ژل نزدم
یه سوال
وسط لب ها چرا بازه؟ بنظر من اصلا قشنگ نیست وسط لب اینجوری میشه

کاری ب شما ندارم... کلی میگم .. دیگران رو هم دیدم ک اینجوری هستن

اون چیه رولبت

آره ورمش کم شده

ببخسیداااا😬🤣🤣🤣🤣🤣

آره دو سه روز دیگه بهترم میشه

نمیگی وسط جنگ اواره میشیم با این لبات میفتی تو‌مجله ها؟🤣🤣🤣🤣🤣

چه خوب شد

ژل زدی لبت؟
چند سیسی؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱ سالگی