طول سرویکسم شکمی ۳۶ بود
وزن بچم هم ۲۳۰ گرم بود
Nb: هم زده ۵.۶
خوبه اینا؟🥲

۶ پاسخ

عزیزم سرویکست تو انتی چن بود؟ پایین و بالا نشده؟

بچه ها nb چیه؟

وزن بچه منم 230دکترم گفت خوب مولتی ویتامین برام قطع کردگفت تپل نشه بچه زیاد

اره عزیزم

خوبه عزیزم

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی