رفتم آنومالی طول سرویکسم ۳۶ وزن جنین ۲۴۸ گرم خوبه؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

عالیه

عالیه

خوبه

خیلی خوبه

خوبه گلم

اره عالیه

منم سرویکس ۳۶ بود
وزنش ۲۲۴ گرم

منم همین بودم ولی طول سرویکسم ۳۵

مبارکه عزیزم
ازه خوبه

جنیستش چیه مبارک باشه ضربان قلبش چندبود؟

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان موفرفری مامان موفرفری هفته سی‌ودوم بارداری