اگه دکترش داده که باید بدی
چون تب خطرناکه
منم دختدم ۵۰ روزشه سرماخورده ب منم آزیترو ۱۰۰ داد ولی هنوز ندادم بهش دلم نمیاد خیلی کوچیکه
وقتی که دکتر دارو میده طبق دستور خودش عمل کنید ،سواد ماها از دکتر که بیشتر نیست تحربه ها هم متفاوته بچه ها مثل هم نیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.