۳ پاسخ

اگه دکترش داده که باید بدی
چون تب خطرناکه

منم دختدم ۵۰ روزشه سرماخورده ب منم آزیترو ۱۰۰ داد ولی هنوز ندادم بهش دلم نمیاد خیلی کوچیکه

وقتی که دکتر دارو میده طبق دستور خودش عمل کنید ،سواد ماها از دکتر که بیشتر نیست تحربه ها هم متفاوته بچه ها مثل هم نیستن

سوال های مرتبط