زیاد کار نکردی؟؟؟
بنظرم استراحت کن
شیاف پروژسترون داری بزن اگ برطرف نشد به دکترت بگو
منم چند روز درد داشتم ،لگن درد ،استخوان ران و مچ پام به شدت درد میکرد جوری که لگنم موقع حرکت ترق صدا میداد
دیروز رفتم دکتر ،گفت بخاطر کمبود کلسیمه
بنده خدا راست میگفت من چند هفته ای میشد که قرص کلسیمم رو گذاشته بودم کنار
شاید برای شما هم همین باشه
اووووف منم منم .زیر کمرم.پهلوم .لگنم. یهو بعضی وقتا پا راستم حس میکنم داره فلج میشه از درد. میرم دکتر میگه طبیعیه ارمایش .سونو همه چی گرفت
همه چی سالم
خدا اینچه باردارییه 😭
استامینوفن داشتم خوردم.کار اصلا نکردم استراحت مطلقم زیر دلم و اینا درد نمیکنن فقط کمرم و لگنم دیکس کمرم دارم
منم کمر درد و لگن درد دارم ...میگن عادیه بچه چا باز میکنه
وای که منم خیلی درد دارم داممیخواد پای راستمو بکنم🥲
شیاف بذار مقعدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.