سلام خانما من ۱۹ هفتمه ترشح زرد اومد ازم مشکلی نداره؟؟

۵ پاسخ

به من که دکتر گفت اگه خارش نداشته باشی و بدون بو مشکلی نداره

ترشحات تو بارداری زیاد میشه.. زرد بدون بوی بد مشکلی نداره..

هر ترشح زردی عفونتع برو دکتر تا برات پماد بنویسه ... من ن بو دارع ن خارش ولی شیش ماهه پماد میزنم برطرف نمیشه

*برطرف شد ترشح

ترشح زرد بخاطر رابطس
منم اینجوری شدم ی چندوقت رابطه نداشتم برطرف ترشح

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری