من ۱۵ بهمن دوروز تاخیر داشتم ازمایش ۱۹۲ بود شما چی
یعنی امگا۳نخورم
منم ۱۷بهمن اخرین پریودم بود ویتامین د۱۰۰۰ ورؤفولیک
منم پانزده بهمن اسیدفولیک ویتامین د
من چون ی بار سقط داشتم شیاف و اسپرین و امپول انوکسارین هم دارم ب همراه دی و فولیک اسید
۱۷بهمن.اسید فولیک و ویتامینD
اخرین پریودم ۱۸ بهمن بود مکمل هم فعلا فولیک اسید میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.