۷ پاسخ

من ۱۵ بهمن دوروز تاخیر داشتم ازمایش ۱۹۲ بود شما چی

یعنی امگا۳نخورم

منم ۱۷بهمن اخرین پریودم بود ویتامین د۱۰۰۰ ورؤفولیک

منم پانزده بهمن اسیدفولیک ویتامین د

من چون ی بار سقط داشتم شیاف و اسپرین و امپول انوکسارین هم دارم ب همراه دی و فولیک اسید

۱۷بهمن.اسید فولیک و ویتامینD

اخرین پریودم ۱۸ بهمن بود مکمل هم فعلا فولیک اسید میخورم

سوال های مرتبط

مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌ونهم بارداری