۵ پاسخ

من ۶ هفته رفتم

من شنبه بودم

الان نزدیک ۹ هفته ای ، برو حتما

برای من ۲۶ مهر بوده. من خیلی وقته رفتم سونو، قلبش تشکیل شده

۸هفته باید بری

سوال های مرتبط

مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌ونهم بارداری